Datorsalar & skrivsalar

KI har flera datorsalar som du som student kommer ha undervisning i. Lärare kan boka dessa datorsalar för undervisning. Det finns också skrivsalar som bokas för examinationer.

Datorsalar

Datorsalar i Flemingsberg är enbart till för schemalagd undervisning och kan inte användas spontant övriga tider. Använd istället de fristående datorerna i biblioteket.

Datorsalar i Solna är enbart till för schemalagd undervisning och kan inte användas spontant övriga tider, förutom datorsal Hanna som kan användas när det inte pågår någon lektion. Använd gärna de fristående datorerna i biblioteket.

Datorsal S 301

Boka datorsal för undervisning

Är du lärare? Då kan du boka datorsal för undervisning.

Skrivsalar för digital och analog examination

Skrivsalarna kan bokas för digital och analog tentamen. Både digitala tentor och traditionella tentor på papper genomförs i samma sal.

Bild på skrivsal.

Boka skrivsal eller läs mer om skrivsalarna

Läs mer om vad som gäller för att boka och använda skrivsalarna för examinationer.

Bild på en dator och händer som pekar på skärmen.

Student-IT

Till Student-IT vänder du dig om du är student och har IT-relaterade frågor.

Telefon & e-post

mån - fre: 8:00-16:00