Beställningsformulär för sökuppdrag

Vi utför sökuppdrag åt dig som är forskare på KI, och som ska göra en systematisk översikt, scoping review eller annan typ av översikt. Ifall du ska söka information till något annat sorts projekt – eller är student – kan du boka handledning.

Innan du fyller i beställningsformuläret, läs gärna igenom våra webbsidor om systematiska översikter.

Just nu har vi många pågående sökuppdrag, det är därför cirka fyra veckors väntetid innan vi kan starta något nytt. Fyll gärna i beställningsformuläret nedan, så återkommer vi.

Typ av projekt
Notera att det ofta är några veckors väntetid
Oändligt antal filer kan laddas upp till detta fält.
Begränsning 17 MB.
Tillåtna filtyper: txt, rtf, pdf, doc, docx, odt, ppt, pptx, odp, xls, xlsx, ods, ris, enlx.
17 MB limit per form.
Jag godkänner att mina personuppgifter (namn, e-post, telefonnummer, institutionstillhörighet) lagras i enlighet med dataskyddsförordningen (GDPR). Uppgifterna används endast till att planera, genomföra och dokumentera sökuppdraget. Personuppgifterna kommer att sparas i upp till 10 år.