Introduktioner vårterminen 2023

Varje terminsstart anordnar biblioteket introduktioner för nya programstudenter. Då berättar vi bland annat om hur biblioteket fungerar och om olika tjänster som kommer att kunna hjälpa dig i studierna. Här ser du schemat för vårterminen 2023.

Är du läkarstudent får du en introduktion via ditt vanliga schema.

Du kan alltid läsa mer om hur biblioteket funkar på sidan Ny student på biblioteket.

På KI:s studentsidor hittar du mer information om KI:s centrala introduktioner (där kommer du också få en liten hälsning från biblioteket!).

Ingen anmälan krävs. Välkommen!

När? Vilka? Var?
Måndag 16 januari kl. 14:30-15:30         Arbetsterapeuter Torget, Biblioteket Flemingsberg
Tisdag 17 januari kl. 15:00-16:00        Sjuksköterskor Torget, Biblioteket Flemingsberg
Torsdag 19 januari kl. 13:00-14:00 Fysioterapeuter Torget, Biblioteket Flemingsberg